Bedriftskjøp – Spørsmål & svar
Vanlige spørsmål og svar.
Her finner du svar på hyppig stilte spørsmål angående bedriftskjøp, dersom du lurer på noe annet, ta kontakt med oss på telefon 21 65 98 40 så vil vi hjelpe deg.
Hvordan kan jeg bli bedriftskunde ?
- Opprett en kundekonto og huk av for bedrift. Registrer foretaksnavn og legg inn inn gyldig organisasjonsnummer, og gjennomfør kjøp på vanlig måte.
Kan mitt firma få tilsendt faktura for betaling ?
- Ja, dersom ditt firma har god økonomi eller er en offentlig instans, vil vi sende faktura. Vi vil gjennomføre en kredittsjekk på organisasjonsnummer, og dersom du skulle få avslag på kreditt, vil vi informere via mail til registrert e-postadresse i ordren. Enkeltpersonforetak kan også søke om kreditt hos oss.
OBS: Kredittsjekk i butikk gjennomføres man-fre mellom 10-17.00 og lørdag etter avtale. Ta kontakt på forhånd dersom du er i tvil på om din bedrift får godkjent kreditt.
Tilbyr dere EHF-faktura ?
- Ja, Scandinavian Photo sender EHF-faktura via Svea Finans.
Kan jeg legge til en referanse på faktura?
- De aller fleste bedrifter krever at det er oppført en referanse på faktura, som innkjøpsnummer, avdeling eller bestillers navn. Dette kan du legge inn før du fullfører bestilling. Du kan legge inn en referanse inntil 40 tegn.
Kan jeg velge en annen leveringsadresse?
- Ja, du kan legge inn flere leveringsadresser når du er innlogget. Ved bestilling kan du velge den leveringsadressen du har lagret fra tidligere, eller legge til en ny.
Kan man angre et bedriftskjøp ?
- Ved næringskjøp er det ingen retur- eller angrerett. Men du må gjerne kontakte oss angående ønske om retur, og så vil vi vurdere om vi kan tilby dette.
Hvor lang er perioden for reklamasjonsrett ved næringskjøp ?
- Firmakunder har 1 års reklamasjonsrett på alle kjøp. Det kan være tilfeller hvor produsenten gir en garanti ut over dette.
Kan min bedrift få rabatt ved større kjøp ?
- Du er velkommen til å kontakte oss på telefon 21 65 98 40 eller skriv en e-post til oss på info@scandinavianphoto.no med din forespørsel, så vil vi se på eventuelle muligheter for dette.
MERK: Bestillinger som er lagt inn i vår nettbutikk er bestillers ansvar. Pass på at all info på kundekonto er oppdatert iht. BRREG.
Bedriftsfaktura sendes via vår samarbeidspartner Svea Finans.