Kundeservice
Hva trenger du hjelp til?
Utvidet åpent kjøp
I perioden 22. november til 7. desember 2024 har vi utvidet åpent kjøp. Det betyr at produktene kan byttes eller returneres frem til 7. januar 2025, dersom kjøpet er gjort innenfor ovennevnte periode. For at åpent kjøp skal gjelde, må emballasjen være ubrutt og kvittering må fremvises – ellers gjøres en vurdering i henhold til eksisterende returprosedyre. Den 8. desember går vi tilbake til våre vanlige betingelser for åpent kjøp.
Du er hjertelig velkommen til å kontakte våre eksperter for rådgivning, support eller kjøpshjelp!
Kontaktinformasjon
Kontaktskjema: Skriv til oss
Telefon: 21659840
Chat: Chat med vår digitale kollega Spencer
Åpningstider
Mandag–fredag: 10:00–18:00
Lørdag: Stengt
Søn- og helligdager: Stengt
Ekstra åpningstider under Black Week
Lørdag 30. november: 11:00-18:00
Vanlige spørsmål og svar
Hvorfor er ikke bestillingen min sendt ennå?
Den vanligste grunnen til at bestillingen din ikke er sendt, er at produktet er utsolgt, og vi venter på levering fra leverandøren. Vi vil informere deg fortløpende via e-post om statusen til bestillingen din.
Hvordan vet jeg om et produkt er på lager?
På produktsiden på nettsiden vår kan du se lagerstatusen til produktet. Hvis det står "Finnes på lager", kan vi levere produktet umiddelbart med våre forskjellige leveringsalternativer. Les mer om våre ulike lagerstatuser her. Les mer om våre ulike lagerstatuser her.
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Når bestillingen din er sendt fra lageret vårt, vil du motta en e-post om hvordan du sporer pakken din hvis du har valgt levering med Bring eller Posten. Hvis du har valgt å hente i butikken, kan ikke bestillingen spores.
Kan jeg kansellere bestillingen min?
Du kan ikke kansellere bestillingen selv. Kontakt oss umiddelbart, så ser vi om det er mulig å stoppe bestillingen din før den sendes fra oss. Vi gjør vårt beste for å behandle alle bestillinger så raskt som mulig, og derfor er det ikke alltid mulig å kansellere. Hvis bestillingen din har kommet langt i prosessen eller allerede er sendt, må du gjøre en retur i stedet.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Begynn med å lese her om hvordan retur fungerer, for å se om du kan benytte deg av angreretten eller åpent kjøp. Registrere en retursak på nett eller ta med produktet og kvitteringen din til en av butikkene våre, så hjelper vi deg på stedet.
Hvilke betalingsalternativer har jeg?
Vi tilbyr kortbetaling, Vipps, fakturabetaling, delbetaling, kontobetaling og direkte betaling via nettbank. Vi tilbyr også betaling med gavekort kjøpt hos oss. Bare velg det som passer deg best!
Hvorfor får jeg ikke faktura som betalingsalternativ i kassen?
Dersom du ikke mottar faktura som valgmulighet i kassen, kan det skyldes for eksempel kredittvurderingen din eller at du har oppgitt feil informasjon. Hvis du har spørsmål om kredittvurderingen, kan du kontakte kontakte Svea Finans.
Når kommer fakturaen min?
Du vil motta fakturaen din via e-post når vi har sendt bestillingen din fra vårt lager. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, kan du kontakte Svea Finans.
Jeg er bosatt på Svalbard og ønsker å handle hos dere, hvordan gjør jeg det?
Dersom du er bosatt med fast adresse på Svalbard, må du ringe oss før du legger inn en bestilling via nettbutikken dersom du ønsker å handle momsfritt.