Business Portal
Effektive bestillinger for store selskaper
I vår Business Portal kan din bedrift selv kjøpe teknologiprodukter og løsninger for foto-, video- og lydproduksjon. Som innlogget kunde får dere tilgang til hele vårt sortiment for å kunne enkelt og bekvemt lage innkjøpslister, legge inn bestillinger og holde styr på brukere, kjøpshistorikk og attestering. I tillegg vil dere få en kontaktperson i vår bedriftsavdeling som hjelper dere med kjøpsrådgivning og utstyrsløsninger.
Logg inn | Søk her
"Endelig en ren businessportal for oss bedriftsbrukere. Fleksibelt med ulike autorisasjoner og tilgang til hele sortimentet." – Mikael Werneholm, Schibsted
"Enkelt å bestille! Du har god oversikt over alle bestillinger. Har du et spørsmål så er alt raskt tilgjengelig på siden." – Susanna Emanuelsson, Saab Bofors Test Center
Gjør egne innkjøp
Handle enkelt og praktisk hva dere vil, hvor dere vil og når dere vil! I vår Bedriftsportal kan dere håndtere alle bestillinger på egenhånd, uten å måtte kontakte en selger hos oss. Dere velger hvilke produkter dere vil kjøpe ved å legge dem i handlekurven og fullføre bestillingen i kassen. Når produktene forlater vårt lager, sendes en faktura med 10 dagers betalingsfrist til e-postadressen dere har oppgitt på Mine Sider under Firmadetaljer.
Flere brukere og smidig attestering
Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for dere å gjøre innkjøp av utstyr til bedriften. Hos oss kan dere ha flere brukere på deres bedriftskonto og dermed fordele innkjøpsansvaret på flere personer. En person hos dere blir utnevnt til kontoadministrator som kan legge til et ubegrenset antall brukere og tildele autorisasjon for ordrelegging eller ordregodkjenning.
Administratorer og brukere med ordregodkjenningsmyndighet attesterer ordre fra ordrelegger før de går til oss. Det er også fullt mulig å legge til ulike firmaavdelinger med separate leveringsadresser.
Se kjøpshistorikk og dupliser bestillinger
I innlogget modus har dere alltid full kontroll på tidligere bestillinger. På Mine sider kan dere se bedriftens ordrehistorikk med dato, referanse, status og beløp. Hvis dere ønsker å lage en ny, identisk bestilling som før, går det fint an å duplisere en bestilling.
Personlig assistanse fra vår bedriftsavdeling
Vår bedriftsavdeling retter seg i sin helhet mot det profesjonelle markedet, private og offentlige virksomheter samt profesjonelle fotografer, innen foto, video, lyd, lys og alt relatert. Våre selgere har dyp kunnskap og erfaring innen profesjonelle tekniske løsninger og produktsalg. Ønsker du for eksempel hjelp til å utstyre et fotostudio, designe videoløsninger for streaming, leie utstyr eller fotostudio, kjøpe lydutstyr, kameraer, optikk, tilbehør, support osv. finner du alt dette og mye mer i vårt brede utvalg av produkter og tjenester.
Vi tilbyr blant annet:
- Produktsalg og rådgivning
- Tekniske helhetsløsninger
- Finansieringsløsninger
- Support og service
Med en bedriftskonto får dere en personlig kontakt hos oss som hjelper dere med spørsmål, rådgivning og kjøpshjelp.
Klar til å opprette en konto? Søk her!
Kontakt oss
Vi hjelper gjerne med råd, kjøpsassistanse og personlig service, slik at du og din bedrift får skreddersydde løsninger som passer dere. Du er hjertelig velkommen til å kontakte vår bedriftsavdeling via e-post eller telefon for hjelp med bestillinger og tilbud. Vi ser frem til å høre fra deg!
21 65 98 40
business@scandinavianphoto.no
Våre bedriftsselgere
Trond Eriksen
Key Account Manager
Med lang erfaring og kompetanse innen videoproduksjon hjelper Trond et bredt spekter av kunder med å bygge blant annet studioer for tv-produksjoner og løsninger for digitale møter. Det han synes er mest givende er å skape brukervennlige løsninger med høy kvalitet som overgår kundens forventninger.
Ekspertområder: Videoproduksjon, videoredigering, streaming og produktfotografering.
Erik Five Gunnerud
Account Manager
De kundene som Erik jobber med er fotostudioer, kommunikasjonsavdelinger, forsvar, organisasjoner og skoler. Han hjelper kundene sine med å bygge studioer og med rådgivning og problemløsning innen alt knyttet til foto og video. Erik liker å ta nye utfordringer og lære nye ting, og brenner litt ekstra for stillbilder.
Ekspertområder: Fotostudio, produktfotografering og arbeidsflyt.
Erik Kjelsrud
Account Manager
Erik jobber med å utvikle løsninger for foto- og videostudioer, med fokus på videokamera- og PTZ-pakker. Han jobber også mye med arbeidflyt- og automasjon, fotogrammetri og droner over og under vann. Erik har ansvar for oppdrag og prosjekter for kunder som bruker lyd-, foto- og videoutstyr i yrkeslivet – både kreativt og i dokumentasjonsøyemed.
Ekspertområder: Video, lyd, droner og produktfotografering.